Saturday, February 23, 2008

Selamat Hari Kebangsaan... =)

The Brunei flag...we love Brunei!! Muahz @ ur lips~

On the 23rd of February, we Bruneians are proudly menyambut hari kebangsaan!yayyyy~ happy Bday Brunei!!!hahahhahahha...

Tema Hari kebangsaan taun ane is 'Tunas Bangsa'. Erti bangsa ane smua urg tau, bt Tunas ane, apanah ertinya? Tunas ane ertinya~ adelerrr~ hahahhaha....

Tunas Bangsa means new genration (or in some language it is pronounce as 'Niew Ginerashioonn' in a heavy tagalog). So we as the new genaration of Brunei should make our country proud, berguna utk negara mcm beperang kh or berjihad kh, dakat2 cematulah~ N majukan lah Brunei ane, bukannya majukan parut sja ok? hahahhaha

Let us cerita sikit about Brunei's National day. Dulu, Brunei pernah d jajah oleh Jepun...After that Brunei bebas tia (informative?) =)



Left: Askar Jepun yg tunduk arh kerajaan Brunei also penyokong kuat Man Utd
2nd left: Askar yg pernah menyertai dart d blakng ahhh + nda cukup barat
2nd right: Askar bersara,liat parut~
Right: Askar sasat menahan napas buat2 nda nampak lampuh




Ane tah sja peninggalan penjajah2 lama~ li8 usul pn mcm taun 50an kn?





Laki2 - Hello baby~ sorry ahh, alum sampat top-up bah

Bini2 -eyh, membari ingau ati eyh, emergency kaliah~ antara hidup & mati ne
Laki2 - kenapa babe?
Bini2 -nada eyhhh, i miss u~

Antah laki2 kh bini2 kh- I just call~ to say i love u~

(This is by far the best iklan on radio...)

Design by Dzelque Blogger Templates 2007-2008