Monday, February 25, 2008

Di Sebalik Ceramin Kerita (Part 2)

This edition of DSCK, kami dengan bangganya memperkenalkan Hj Izam or sooo called c jam or c amir (ntuk org2nya sja, if nda tau ceta JANGAN ASI2 MAKAI!! ahaha). Ia ane slalu kana mentionkan nmanya arah blog ane. sal ia ane one of our frens lah yg slalu asi2 ekut kami lepak2. Pasal meliat badannya yg kurus ane, iatah kami kesiani sja, takut kami ia ane kana makan kuyuk... takut kami kuyuk liat ia as a walking bone. ahahaha kami ane wah semuanya berisi2 :D

trust me, dis pict was taken sebalah ceramin keta... p bersih wah ceraminnya

He is a member of trubuk masin. Good in playing football, futsal, street soccer... anything to do with balls... and i mean it.. ANY BALLS :D

He is still single, we suppoz... at least atu yang kami tau... so if mau kenalan sma ia.. click here here or here to link urself to his friendster (ahaha boring~~). GUD LUCK!!!


Ia ane gila dangdut ne. Kalau ada gambus ia slalu pigi. Sal biasa, apa ada slalunya tym gambus ane?? MEMBERS~~~ ia suka lah, teasing members2 sna atu~~ kalau ia ke gambus, ia tah THE MOST~~

why did the previous post said he's a gay boy?? The pictures below decribe thousand of words...

who are dos??

awww~~~ cute couple... is dat his boyfren? i tink so~~ (tdi kata single)


awww~~ so sweet, they're playing as if they are having a 'normal' relationship.

owh yeah... below pictures are dedicated to MAMOTIES' FRIEND (mamoties ane orang ne ah...)... so mamoties' friend... enjoy~~~

renung pada mataku... dan kau akan tahu, sebenarnya~~~ mataku dua biji... menggoda u abg jam~~~


pheewiitt~~~ sexy jua abg jam~~ bulih adik temankan? ahaha


awww~~~ so cute... mun kami pun cikit g kan jadi gay liat ko ane wah... apa lagi org gay... jadi bini2 kali tarus ahahaha...

begadang jangan begadang~~~ (petikkan dari lagu dangdut, antah lurus kah inda... jan marah mir~~ i'm not a big fan of dangdut~~ kalau thai's... maritah~~~ ahaha)




*btw we would lyk to send our deepest condolences to Sherman and his family at this difficult time. His grandmother passed away on the morning of 23rd February 2008.*

Design by Dzelque Blogger Templates 2007-2008