Tuesday, April 15, 2008

Maulud Nabi hari itu

Masa hari a2 on d 20th March, we as d proud bOguS turun d padang bedepanan Civic Centre Tutong utk menyambut kelahiran junjungan besar Nabi Muhammad S.A.W.


Ane gambr kami masa pagi2 b4 turun, mun d zoom ada 2 taie mata,sal si buzz alum mandi


Arnd 8 pagi a2, kami sampai k padang, bt kami ahir dtg, so kami park arh Hua Ho ahhh, sal ndada lg ada tampt lg jauh, hahahah....Then, kami bejalan kaki n planning kn merantas Kompleks Sukan, skalinya rumput panjang + benyamuk + ada lalat (theory si Pjul as tmpt a2 nda tinggi)

Sesampainya kami d sana, bnyk dh urg, memakai baju cara melayu lengkap, mcm2 warna, n macam2 panjang sinjang, ada yg pindik sampai melantik jubu~ awww~ nasib kami sampat menahan si buzz, munda sampat ia menjangkau jubu 2,hahahhahah....

Masa a2, abg2 askar or lebih di kenali sebagai pewira memakai baju warna putih yo, mun sinjang pindik nampak jua spendat 2, awww~ n again nasib kami dpt menahan si buzz..


We anxiously waitin 4 sumtin 2 happen, dat tym bejamur,huhu~


ane urg belimbu, so taun dpn kami dtg awl spaya dpt awl2 belimbu dsana


ane part urg yg nada aktiviti, juz ceta2 n show-off jubu~





If u guys kn tau, masa dulu2 nini kami pernah jln berarak sama2, coincidently drang ane pn bOguS, kira2 sebelum Jepun dtg menjajah!!

Ane kami aria2


ane nini kami (masa ane ktua kg kami baru skulah)




OMGEE!OMGEE!OMGEE!OMGEE!OMGEE!

bnrnya kami nda tau, lurus kh or salah kh yg kami li8...kami jd speechless bila nampak dua urg ane...urg2 SMSO tau ne sapa, n yg nda tau a2, U don't wana noe!


blakang a2 pewira2, we can only conclude 1 thing...





Bnrnya lps a2 kn berarak, tp kami nda nda berarak sal si Ajid sakit parut, sal mkn nasi katok padas, beria2 ya, nampak kegelisahan d mukanya, hahahahahha...Then ia melabur d umah Pjul, pas2 k tampat mkn... *pasal berarak atu, next tym lagi kami cuba. we shud've been given credit, cuz last year, we din even make it to the padang*

LOCATION : SOTO HAJI TUAH...nyaman!best yo!





Si Buzz nunggu mkanannya sampai (bnrnya abz ia mkn, abz pinggan d mknnya jua)



Si Ajid tenung makannya, takut kana minta uleh urg sbalah *org sebalahnya ane yg gambar d atas*


Pjul checkin some ass!kn d buatinya udah!


Urg sbalah yg minta lada rindu kami *sighh*



Then kami balik k umah Pjul n lepak2 sana sampai ptg...Then, si Buzz n si Fir kn begunting, so Ajid accompany bisdiurang...







New hairstyle from buzz, salnya idol barunya Albert Einstein





Ego ahhh si Fir, nda ya mau urg guntingkn, so ia gunting sendre...




Panya rambut durang kna gunting uleh si Ajid mlm a2 tym durang Tdur, biar gundul sama2..ane drang pigng kpala si Ajid spaya ia nda lari



Dulu kami blajar log,
Awalnya blajar tolak tambah,
Udah kami update blog,
Nanti g kami tambah..



Lai Lai Lai~
Panggil Aku si Jablai~
Abang jarang pulang aku jarang di Belai~

Anak kita skarang udah besar~
Mulai bingung kok bapanya nyasar~
Kenapa bapa ngakk pulang2 emak?
Kata tetangga emangnya enak~



We really appreciate to those who read our blog big tym! Muahz from us!
*HUGZ*

Design by Dzelque Blogger Templates 2007-2008